2011. február 16., szerda

Újra hódít a bob!

Szeretném Nektek bemutatni a barátnőmet, aki egyben egy kedves vendégem is!
Ő Kati! Egyszerűen állati jó vágni a haját:D Ja, és festeni is!
Katinak elég széles az állcsontja,(szokták mondani "kockafejű") ezért olyan hajat vágtam neki, ami ezt tompítja, puhítja, finomítja! Természetes, eredeti göndör fürtjei vannak, ami az idei év nagy slágere .
Egy előre hosszabbodó frizut kapott, egy bubi frizura-t. Hátul fülközép magasságig felstuccoltam, így azt a részt szárítani nagyon egyszerű (egyébként csak kézzel szárítom be a hajat, de erre a későbbiekben kitérek majd)
Elöl állcsont magasságig(kicsit fölötte) hagytam meg a hosszat, ezzel is tompítva a szélességet( ami nekem személy szerint egyébként tetszik)
A természetes göndörséget kár lenne nem kihasználni, hisz egy körkefével ki- vagy be- szárítással elvesztené természetes "göndörödését".
Mivel Katinak nincs túl vastag szálú haja, így a puhítás , szinte csak az arcba menő tincseknél történt.
beszárítás: Mint már írtam, nem használtam körkefét a beszárításhoz! A Tony &Guy-nak van egy nagyon jó göndörítő pasztája, azt használtam, diónyi mennyiséget szétoszlattam a haján beszárítás előtt!
Hátul ujjaimmal felfelé fésülve a haját, alulról megfújattam hajszárítóval,pillanatok alatt kész lett, természetes esést adott a hajnak. Elöl a kezembe vettem a haját, és a göndörödés irányával megegyezően megnyomkodtam, és közbe megfújattam hajszárítóval. Észrevettétek, hogy Kati haja  alapból kicsit a Marcell hullámra áll be:D Tipp: A haj természetes dőlésére figyeljetek, ja és persze a forgókra!
Színe: Vékonyan bemelíroztam a haját 9% és 12% os oxigentával, a színjáték miatt, így több színt kaptunk, ami véleményem szerint sokkal természetesebb, mint a "telibe" festés, vagy az 1 színnel történő melírozás(félreértés ne essék, van akinek az áll jól).








Tehát itt a végeredmény, Kati haja:



                                                                                                                          fotó:Anna Kirschner

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése